Velg trinn eller SFO Framside
Hovedadresse Kråvegen 2 4355 Kvernaland Telefon: 51776510 Send e-post til oss
Postadresse: Time Kommune Postboks38 4349 Bryne
Redaktør: Gerd Rusdal

Velkommen til Frøyland skule si heimeside. Her kan du enkelt finne informasjon som er nyttig for deg som føresett.

I menyen til høgre finn de vekeplanane og informasjon frå trinna, samarbeidsutval, SFO og skulehelsetenesta. All anna informasjon finn de i menyen til venstre.

Hugs å abonnere på nyheiter ved å trykke "abonner på nyheiter" i menyen til høgre.

Frøyland skule har revidert ordensreglane og stramma inn regelen om mobil- og smartklokkebruk.

Minnar om at SFO har plan.dag og held stengt tysdag 2.april.

God påske til store og små.

Velkomen tilbake til skulen onsdag 03.april.

Minnar om søknadsfrist 1.mars for nye søkjarar til SFO.

Søknad via Visma flyt skole.

Det nærmar seg tida for året sin Olweusundersøking.

I lenkesamlinga til høgre her på forsida og på sidene til 4-7.trinn, finn de informasjon om undersøkinga.

Velkommen til foreldremøter våren 2024!

Torsdag 8. februar vert det innskrivingsmøte kl. 18.00 i aulaen, for dei som skal byrje i 1.klasse hausten 2024.

Tysdag 13. februar vert det foreldremøte kl. 18.00-19.30 for 1. og 2. trinn

Onsdag 14. februar vert det foreldremøte kl. 18.00-19.30 for 3. og 4.trinn

Torsdag 15. februar vert det foreldremøte kl. 18.00-19.30 for 5., 6. og 7. trinn

Foreldremøta på 1.-7. trinn startar opp i klassane med sin kontaktlærar kl.18.00-19.00. Deretter vert det ein fellesdel i aulaen 19.00-19.30, kor foreldre, lærarar og leiinga deltek.

Sett av datoane allereie no😊

helsing Gerd Rusdal
-rektor

Fleire dagar med kuldegrader har ført til at det er is på mange av vatna i kommunen.
I samband med dette vil me oppmoda alle føresette om å snakka med barna/ungdommane sine om ferdsel på islagde vatn. For eksempel at barn ikkje bør gå ut på isen før dei vaksne har sagt at dette er trygt.

Nokre vatn der det er mykje straum, som for eksempel Mølledammen og Frøylandsvatnet, er aldri trygge.
Du finn fleire råd på kommunen si nettside: Tenk tryggleik ved ferdsel på islagde vatn - Hovedportal (time.kommune.no)