Velg trinn eller SFO Skulehelsetenesta

Grunna den nasjonale kraftsituasjonen og energikrisa i Europa, tek Time kommune grep for å halde kommunen sitt eige energiforbruk nede.

Eit av tiltaka er senking av temperaturen i kontorbygg, idrettshallar, skular og barnehagar. Det vil verta individuelle tilpassingar, men jamt over vil temperaturen i klasserom og andre opphaldsrom senkast frå 22 til 20°C.

I barnehagar vert det differensiert på rom for småbarn og eldre barn. Temperaturen skal ikkje ned på småbarnsavdelingar. Der det er praktisk mogleg vil temperaturen igangareal bli redusert noko meir. Sjølv om temperaturen vert redusert, skal den framleis vera i tråd med Helsedirektoratet sine anbefalingar for temperatur i opphaldsrom for skule og barnehagar.

Anbefalinga er at temperaturen bør ligga på 20-24°C gradar om vinteren. Barn er forskjellige og nokon frys lettare enn andre. For å sikra at ditt barn ikkje blir kaldt, anbefaler me å ha med ekstra klede på skulen/i barnehagen i tida framover, slik at barnet har moglegheita til å kle på seg ved behov.

Me minner også om at alle bør ha innesko/tøflar. Me kjem til å snakka med elevane/barna om dette på skulen/i barnehagen, men det er flott om de også tek ein prat med eigne barn om viktigheita av å ha på seg nok klede for ikkje å frysa. Arbeidet med å senka temperaturen i skular og barnehagar startar måndag 24. oktober.

Du kan lesa meir om andre tiltak som Time kommune gjer for å spara straum på kommunen si nettside: Grep for straumsparing

Nå er det mogleg å bestilla skulemjølk eller annan drikke  for skuleåret 2022 - 2023.

Under vedlegg til høgre finn de meir informasjon

Nå kan du trygt og enkelt avtale timer på helsestasjonen og med skolehelsetjenesten via Helsenorge.

les mer i vedlegget på høyre side.

«Det er ikke levert ut helseopplysningsskjema i 3. klasse i år slik det står i informasjonsskrivet dere har fått/får.

Dette ble levert ut i 1. klasse i forbindelse med helsesamtalen elevene var på den gang sammen med foresatte.

Vi beklager forvirringen og feilinformasjonen som er gitt.

Ta gjerne kontakt dersom det er noe dere lurer på, tenker at vi bør vite eller ønsker at vi skal følge opp.

Mvh helsesykepleierne Bente og Hilde»

«Det vil bli vaksinering for 2. trinn fredag 20. november på skulen.

Elevane har fått med seg informasjonsskriv heim om dette denne veka. Ber om at svarslipp leveras tilbake i løpet av neste veke (veke 46)

Dersom de har spørsmål, ta gjerne kontakt med helsesykepleier Hilde eller Bente på tlf 51 77 62 09/ -62 36.»

Mange blir veldig engstelige dersom de selv eller barna får mark i magen. Småmark er vanlig og helt ufarlig, men kan være svært plagsomt.

Skulen har fått beskjed fra familiar at det er elevar som har fått småmark og vi vil be dykk som foresatte lese  brosjyra Gode råd når barnet ditt har småmark

Her er også link til Norsk helseinformatikk.