Velg seksjon Elevrådet
Fjelltunvegen 37 4103 Jørpeland
Telefon: 45613117 Send oss e-post
Redaktør: Ragnhild Sandvik

Kjære alle elevar og føresette ved Jørpeland ungdomsskule!

No er me stort sett klare, og det er ei glede for meg, på vegne av alle tilsette ved JUS, å ønske velkommen til nytt skuleår og skulestart i morgon tidleg!

Alle elevar møter i morgon 17. august til første time kl 8:15.

Me håpar at de også er klare for skulestart, og gler oss til å møte kvar og ein av dykk:-)

Beste helsing Gunn Marte Bull (rektor) & CO

Hei!

Minner om at Jørpeland ungdomsskole starter opp i nytt lokale på Resahaugen mandag 6. mars fra klokken 11.30. Det vil også bli nytt kjøremønster til skolen via Resahaugvegen. Vi anbefaler å gå eller sykle til skolen hvis dere kan. Bruk kiss-and-ride hvis du må kjøre. Se gjerne nettsidene våre her for mer informasjon: https://www.strand.kommune.no/aktuelt/ny-kjorerute-til-ungdomsskolen.190551.aspx

Ha en fortsatt strålende vinterferie i sola!

Mvh Gunn Marte og Gerd

På Jørpeland ungdomsskole ønsker vi å la elevene bli hørt. Derfor har klassene valgt hver sin tillitselev som sitter i elevrådet. På første møte valger vi representanter til kommunens ungdomsråd og skolens samarbeidsutvalg.  Klassene har ofte klassemøter der saker til elevrådet blir drøftet.

Saklister og referat blir lagt ut i høyremargen på denne siden.