Artikkel
Postadresse Postboks 583 4302 Sandnes
Redaktør: Elisabeth Aksnes
Beskjed fra Statens vegvesen om området under E39

I forbindelse med skogingsarbeidene for klargjøring for bygging av ny E39 Hove Osli, så vil deler av turstier og gang og sykkelveiene i området mellom Bogafjellveien parkeringen Stokkelandsvannet på Tronsholen periodevis bli stengt.

Arbeidet vil begynne fra sør ved Bogafjellveien/Skogvokterveien og en vil arbeide seg nordover mot Bogafjellveien parkeringen Stokkelandsvannet på Tronsholen. Området vil bli (tydelig)merket med skilt og det vil være vaktmannskap som passer på og som manuelt slipper gående og syklende gjennom det til enhver tid aktuelle arbeidsområdet.

Det vil ikke bli arbeidet i kryssningsområdene over(stien trebro) og under(Prestheia kulvert) E39 i de tidsrommene da elevene er på vei til og fra skolen.

Arbeidet vil kunne pågå ut uke 25