HER FINN DU TRINNA Trinn 1
Redaktør: Gerd Rusdal
Diverse dokument
Vekeplanar

Onsdag var vi så heldige å få besøke Edel Yvonne Hovland Rygg Rimestad og kaninane hennar, Elevane fekk sjå ein nyfødt kanin som ikkje hadde opna auga enda, Dei fekk og kosa med mange av dei andre  kaninane. I tillegg hadde elevane det veldig kjekt i marka.

Tusen takk til Edel og Jan Ingve for ein fantastisk dag!

Velkommen til foreldremøter våren 2024!

Onsdag 24.april kl. 18.00-19.30 vert det foreldremøte for 5. og 7 trinn

Torsdag 25.april kl. 18.00-19.30 vert det foreldremøte for 1.- 4. trinn.

Ein startar opp i mediateket med felles informasjon frå leiinga 18.00-18.30. Deretter vert det klassemøter i klasseromma.

Helsing Gerd Rusdal
-rektor

Kjekk tur for småskulen til Martas mark. Litt kaldt og surt da sola forsvann, men full aktivitet haldt elevane varme. Elevane kosa seg med aktivitetar som "Flasketuten peikar på", "Virus", husbygging, jakt etter fine steinar, knusing av stein, husbygging, rulling i gras og myke meir.

På veg heim var nokre observante elevar som oppdaga ein skatt. Det var ei mor som hadde lagt ut ei kjekk overrasking til elevane, nemlig 4 pakkar kjeks.

4. klasse hadde invitert til Songsamling i dag.

I blåsande og kaldt vær, tok småskulen turen opp til Knudaheio for å høyre om Arne Garborg og samane. Det skulle vere ein kombinasjon av forsinka feiring av Arne Garborgs bursdag, og markering av samane sin nasjonaldag. 1. og 2. klasse gjekk opp først. Seinare kom 3. og 4. klasse.

Sjølvaste "Arne Garborg" dukka opp. I tillegg var Stian Ravndal frå Garborgsenteret med.

I dag gjekk 1. og 2. klasse til Tjensvolltjødna for å gå på skøyter. Isen var tjukk og god (vi slutta å borre da vi kom til 22 cm..), så det var ikkje noko å frykte. Aktiviteten var stor, humøret godt, og elevane ville ikkje heim. Det var ikkje mykje energi att på vegen heim.