Velg trinn eller SFO Framside
Mobilfri skule

Frøyland skule har revidert ordensreglane og stramma inn regelen om mobil- og smartklokkebruk.

Reviderte ordensreglar vert gjeldane frå og med måndag 12. februar 2024:

*Frøyland skule er ein mobilfri skule. Det betyr at vi rådar til at mobil og smartklokker vert att heime.

Om dei vert med til skulen, må dei leverast inn når skuledagen startar og hentast når skuledagen er slutt.

Lenke til ordensreglane finn de her

Barneskolen
Udir anbefaler å strengt regulere bruk av private mobiltelefoner og smartklokker i undervisningen og friminuttene på barneskolen (1.-7. trinn).
Elevenes modenhet, sosiale kompetanse og evne til selvregulering er lavest tidlig i skoleløpet. For å skape ro og orden og et trygt og godt skolemiljø, er det derfor ekstra behov for tydelige og forutsigbare regler for smartklokke- og mobiltelefonbruk på barneskolen (1. - 7. trinn).