Rettedalen 4 4330 Ålgård
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor
Slagverksfestival

Uke 7 var slagverksavdelingen med på slagverksfestival sammen med elever fra Stavanger og Sola kulturskole. Sammen fikk de undervisning av slagverkslærerne ved de tre kulturskolene og fikk også mulighet til å jobbe med Kenneth Ekornes, en av norges beste slagverkere. Det hele kulminerte i en fantastisk festivalkonsert søndag 19. februar i Sola kulturhus. En rørt rektor var til stedet og fikk oppleve slagverksmusikk av høyeste kvalitet!