Rettedalen 4 4330 Ålgård
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor
Støttespillere

Gjesdal kulturskole har innledet et samarbeid med bedrifter i det lokale næringsliv. Nå går House of Yarn og AMFI-Ålgård sammen med kulturskolen om å utvikle en fremtidsrettet og spennende kulturskole med fokus på både breddeprogram og talentsatsing. Som resultat vil man kunne utvikle en portefølje av nye kurs, samtidig som man kan hente profesjonelle artister som mentorer for å inspirere både elever og ansatte. Resultatet av mentorordningen vil også kunne bli spennende konsertopplevelser for kommunens innbyggere. Bildet er hentet fra slagverksfestivalen i Sola kulturhus hvor våre elever fikk tilbud å delta på og treffe en av Norges beste slagverkere, Kenneth Ekornes, som et direkte resultat av samarbeidet med House of Yarn og AMFI.