Rettedalen 4 4330 Ålgård
Telefon: 97642892 Send oss e-post
Redaktør: Jonas Skartveit Rogne, rektor
GOD SOMMER!

Kulturskolen vil ønske alle våre flotte og dyktige elever, og alle andre, en nydelig sommer!
Det har vært et meget spesielt, men samtidig spennende og inspirerende år med masse flotte konserter, utstillinger og forestillinger. Nå er tiden inne for å lade batteriene og nyte de fantastiske opplevelsene sommeren gir før vi sammen tar fatt på et nytt skoleår. Det gleder vi på kulturskolen oss til!
Husk oppstartsmøtet torsdag 17. august kl 18:00 i Storsalen på Veveriet
HA EN RIKTIG GOD SOMMER!
Det har vært et meget spesielt, men samtidig spennende og inspirerende år med masse flotte konserter, utstillinger og forestillinger. Nå er tiden inne for å lade batteriene og nyte de fantastiske opplevelsene sommeren gir før vi tar fatt på et nytt skoleår sammen med dere. Det gleder vi oss til!
Husk oppstartsmøtet torsdag 17. august kl 18:00 i Storsalen på Veveriet
HA EN RIKTIG GOD SOMMER!