Velg seksjon Forside
For ansatte
Ansatte epost
Innebandy og treningsledelse ved Stangeland SFO

Vi har vært så heldige og fått til en avtale med Sandnes innebandyklubb.

De kommer hit med dyktige trenere og har grunnleggende innebandytrening for barna i en periode i starten av SFO-året.

Tilbudet går ut til alle barn på 1 og 2 trinn ved SFO som er her de aktuelle dagene.

Det legges videre utover høst og vinter, opp til innebandy også under SFO sine egne gymtimer, som hvert trinn har de ulike ukedagene.

Vi håper at dette kan være et flott supplement til en sport som nok ikke alle har prøvd tidligere.

I tillegg har vi fått til et samarbeid med studenter på Sandnes Vgs, som tar faget "Treningsledelse".

Da kommer de innom til oss hver fredag i skolens gymsal, og leder en time med organiserte gymaktiviteter for barna på 3&4 trinn ved SFO.

Ved SFO har vi opplegg som gjerne varer over kortere perioder, i tillegg til faste aktiviteter som går over lengre tid.

Vi håper at disse prosjektene kan være flotte supplement til gymtimer og fysisk aktivitet ledet av våre egne barneveiledere.