Velg seksjon Framside
Telefon: 51789070 Faks: 51789071 Send e-post til oss
Redaktør: Kenth Magne Åsebø-Trodal
Vervarsling frå yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
4. og 5. trinn har vore på ein fantastisk tur til Salteskogen i dag. Vêrgudane slo på stortromma og serverte sol og vindstille.

I dag vart det arrangert karneval i siste friminutt.

I naturfag står det at elevane skal utforska, laga og programmera teknologiske system som består av delar som verkar saman.

I faget kunst og handverk skal me førebu elevane på eit kvardags- og arbeidsliv som stiller krav om innovasjon, praktiske ferdigheiter og evne til å gjera estetiske og etiske val.

Velkommen til Vardheia ungdomsskule

Me er i full gang med å planlegga og legga til rette for dei nye elevane som skal starta opp hos oss i august. Fyrste foreldremøte blir allereie torsdag 15. februar kl. 18.30 på Vardheia ungdomsskule Her vil de få informasjon om skulen vår, valfag og språkval. I forkant og noko i etterkant av dette møtet har me besøkt barneskulane, slik at barna dykkar har fått same informasjonen. Andre foreldremøtet om oppstarten i august, vil me ha torsdag 13. juni kl. 18.30, på same stad. Dei nye elevane blir inviterte til å koma fredag 14. juni, for å treffa klassen, lærarane og omvisning på skulen. Me gler oss til ny oppstart og til å møta borna dykkar. Vennleg helsing alle vaksne på Vardheia ungdomsskule.

Turen gjekk til Knaben i Kvinesdal kommune. Me reiste måndag morgon og kom heime igjen fredag formiddag.

I forbindelse med at 2. trinn på Orre skule har hatt «Pippi Langstrømpe» som tema, har borna laga kjepphestar i kunst og handtverk. Kjepphestane skulle forestille «Lilla Gubban» som er hesten til Pippi. I dag, 17 Januar, vart det arrangert «Kjepphest-løp» ute på skuleområdet som ei avslutning på prosjektet. Ungane fekk også leika fritt med kjepphestane etter løpet. Kjempekjekt når det er ein «raud tråd» i det vi held på med på skulen. Dette var ein suksess🥳

Video 1

Video 2

Resultata frå nasjonale prøve på Orre skula, for skuleåret 2023/2024

Vi ønsker med denne filmen alle ei riktig god jul og eit godt nytt år! :)

Beste helsing
Alle tilsette ved Orre skule

I dag gjekk Orre Talent av stabelen, til stor jubel for alle som var til stades.