Velg seksjon Småtrinnet 1. - 4. trinn
Telefon: 75685000 mobil:46831186 Faks: - Send oss e-post
Redaktør: Trude Cecilie Gleinsvåg
Google
Her vil du finne informasjon og glimt fra skolehverdagen til 1. - 4. trinn ved skolen

I dag har det vært stor spenning knyttet til arbeidet med FLL. Vi har hatt generalprøve der alle tre lagene ved Røsvik skole deltok.

I dag startet vi opp med verksted i matematikk på småtrinnet.

Hvert år arrangerer Trygg Trafikk Den Store Refleksjakten i oktober. Den Store Refleksjakten går ut på at elevene går hjem og leter fram nye og gamle reflekser, tar de med på skolen og teller de i klasserommet neste dag! Trinn to er å ta med refleksene hjem igjen og henge dem på yttertøyet hjemme!

Her finner dere foreldreinfoen til fisketuren med Marine Harvest

Her finner dere mål og noen oppgaver i forhold til undervisning om livet i fjæra med småtrinnet.

I dag fikk småtrinnet besøk av politiet på Fauske.

1. og 2.trinn har i dag lagd påskepynt. De har lagd ulike påskekyllinger. Det var eggevarmere og påskekyllingdusker. Elevene fikk klippe i stoff, tre nål, feste tråd, sy, lime og holde på med garn. Ikke alle er ferdige med alt. Vi skal arbeide videre med påskepynt i neste uke.

I strålende solskinn og deilig vårtemperatur, tok vi ut Julian sin slede ut og gikk på skaren i dag 16.mars 2015.