Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
12. mai ble en festdag for trinnet.

Presis klokken 08.30. startet vi med felles sang i skolegården til korpsmusikk. Etter sang og Tjensvoll-rop var første trinn klare for sitt "pop-up tog". Trinnet gikk i samlet innom seks barnehager i nærmiljøet. Vi stoppet opp på utsiden av gjerdet og sang. Flere av elevene traff kjente og kjære fra sine gamle barnehager. På en lekeplass tok vi en matpause før tradisjonsrike 17. mai leker. Lekene ble holdt kohortvis- alt i henhold til gjeldende smittevern.

Etter 17.mai-leker, spising og frilek gikk vi tilbake til skolen til digital-samling. Rektor og representanter fra elevrådet holdt tale før vi alle fikk hver vår is.

Vi på trinnet ønsker dere alle en god langhelg og en fin 17.mai feiring.

Main Image
Bilde 1 av 10