Tjensvollveien 54 Postadr: Tjensvoll skole, Postboks 8069, 4068 Stavanger
Telefon: 51 83 91 00 Faks: 51 83 91 10 Send oss e-post
Redaktør: Anita Legland
http://www.udir.no/Laringsmiljo/Bedre-laringsmiljo/Hjem-skole-samarbeid/filmer-om-hjem-skole-samarbeid/film-nar-barnet-har-det-vanskelig/ Ingen lenker i samlingen
Informasjon til foreldre med barn i SFO

Betaling for SFO-plass
Det skal betales 11 terminer per år for SFO-plass. Fra skoleåret 2021/2022 er august betalingsfri måned, derfor vil den 11. terminen for dette skoleåret gjelde juli og vil ha forfall 1. juli 2022.

.

Endring av betalingsfri måned til august ble gjort for å samkjøre barnehage- og SFO-faktura, og for å få til søskenmoderasjon mellom barnehage og SFO.
Den 1. terminen for skoleåret 2022/2023 har forfall 1. september 2022, og den 11. terminen forfaller 1. juli 2023
Elever som går 1. trinn inneværende skoleår (2021/2022)
Fra oppstart på nytt skoleår og 2. trinn, vil gratis SFO-plass opphøre og plassen må betales for.
1. termin har forfall 1. september.
Dersom dere ikke ønsker å benytte plassen videre må oppsigelse registreres. Oppsigelsestid gjelder, oppsigelsestid er det som gjenstår av inneværende måned pluss en måned. Dette gjelder også ved oppsigelse av en del av plassen: fra 100% til 60% plass.
Oppsigelse registreres i søkeportalen. Lenke finner du på kommunens nettside
SFO - skolefritidsordningen | Stavanger kommune
Lavere pris for SFO-plass
Det er mulig å søke om lavere pris for SFO-plass. Moderasjonsordningen er slik at ingen familier skal betale mer enn maksimalt seks prosent av husholdningens samlede inntekt for en SFO-plass.
Gå inn på lenken over for mer informasjon og lenke til søknadskjema.  For å søke om lavere pris for neste skoleår, sendes søknaden etter 1. juni.