Kringsjå skole
Publisert: 25. april 2023 | Sist endret: 10. april 2024 | Forfatter: Oddbjørn Egeland

Førskoledag 2024

Vi gjør oppmerksom på at det blir førskoledag 31. mai fra kl. 9-11. Hold av dato og tidsrom. Det vil bli sendt ut egen innkalling til denne.

I ventetiden må du og din skolestarter gjerne kose dere med «En førsteklasses sang». Sangen er skrevet, og musikken komponert, her på Kringsjå skole. Elevene på 1. trinn lærer denne sangen sammen, og når de blir elever på 2. trinn synger de denne sangen for våre nye elever på 1. trinn når hele skolen samles til samling i amfiet første skoledag.

Vi minner om at vi har opprettet en egen side der vi legger ut informasjon til foresatte med skolestartere. Du finner siden ved å klikke menypunktet oppe til høyre, velge trinn og deretter "Skolestartere".