Velg seksjon Framside
Veke 3

Måndag: I dag var det utedag så det blei servert god brødmat ute i dag. Etter utetida var det inn å leika på aktivitetsrommet og leikerommet.

Tirsdag: I dag var det fiskepinner med makaroni som stod på meny, det er alltid lika populært blant elevane. Ein luftetur ut etterpå måtte til.  Etter uteleik var det tid for lageaktivitet for 3-4 trinn, her er det fortsatt kalender som blir laga. Elles så var det gymaktivtet, perling, leikerom og aktivitetsrommet på programmet.

Onsdag: I dag blei det servert brødmat ut vinduet frå kantina. Etter ein tur ut var det inn å ha aktivitetar. I dag var det lageaktivitet for 1 trinn, her er det og fortsatt kalender som blir laga. Har blitt sendt heim mange flotte av den slags:) Elles så var det mulighet for å ha gymaktivitet, perla, spela, teikna osv på aktivitetsrommet og bygging, rolleleik osv på leikerommet.

Torsdag:I dag var det mange  elever sin livrett som  blei servert på SFO, kjøttboller med potetstappe og fløtesaus. Alltid suksess! Etter ein lutftetur ute, var det klart for aktiviteter. I dag var det Kråkeklubb for ei gruppe på 10 stk, (denne gong var det elever frå 1-2 trinn). Elles så var det laging av kalender for 2 trinn , det var data ("gaming") for dei på 3-4 trinn, leikerommet og aktivitetsrommet.

Fredag: Veka går fort, og det er allerede helg igjen. I dag har dei fått mat servert ute og i skrivande stund er dei på vei inn for å ha fredagsklubb (3-4 trinn), gymaktivitet, perling, speling, teikning, bygging og  rolleleik i dukkekroken.

Ha ei god helg:)

Main Image